Saturday 18 September 2021

English Warm-ups - 18th September, 2021


 
Simply Translate into English.
Scroll down for suggested solutions.  

Das Wetter schlägt um.

Der Herbst kommt.

Meine Lieblingsjahreszeit.

Gelbe, goldene, rote und orange Blätter.

Der Geruch des Herbstes.

Ich muss meinen Wintermantel in die Reinigung bringen.

Der Winter wird auch bald da sein.

Ich liebe den Winter.

Skifahren und Schlittenfahren.

Wir machen eine Winterkreuzfahrt.

Ins Mittelmeer.

Kreuzfahrten sind toll.

Perfekt zum Entspannen.

Ich liebe es, in Gibralter anzuhalten.

Der Felsen ist ein interessanter Ort.

Die Affen sind lustig.


+ + + + + +

Suggested Solutions

The weather is turning. Autumn is coming. My favourite season. Yellow, gold, red, and orange leaves. The smell of Autumn. I must take my winter coat to the cleaners. Winter will be here soon, too. I love winter. Skiing and sledging. We're going on a winter cruise. To the Mediteranian. Cruises are great. Perfect for relaxing. I love stopping at Gibralter. The Rock is an interersting place. The monkies are funny.


We are on Holiday!

Wir sind im Urlaub!  Die nächste Ausgabe von English Warm-ups erscheint am Donnerstag, den 23. Mai. Genießen Sie Ihr Pfingstfest.  Bis bald....